sâmbătă, 2 iunie 2012

Adresare

Eu vreau să fac o adresare,
O adresare către toţi.
La oameni de bună credinţă
Şi pentru pseudo-patrioţi.
Strămoşii ne-au lăsat o ţară,
Noi n-am ştiut să o păzim;
Strămoşii ne-au lăsat credinţa,
Ca noi să n-o batjocorim.
Dar noi ce facem, dezbinare?
Şi ce-o să spuneţi la nepot,
Că am avut o ţară mare, 
Şi le lăsăm lor doar un ciot?
Treziţi-vă , că pierdem totul! 
Putem să mai salvăm puţin,
Măcar bătrînii că-s ai noştri
De umilinţă şi declin.
Nu pot să cred ce îmi văd ochii,
Bătrîni îngenunchind pe jos.
În ţara lor, salvînd nepoţii
De un viitor mai „glorios”.
Eu vă implor nu-ngenuncheaţi! 
Ca nu care cumva să creadă,
Că au ieşit învingători
Şi n-o să mai ieşim în stradă.
E timpul să intervenim,
Ca ei să ştie că ne doare,
Să spunem tot , să nu tăcem,
Tăcerea este acum tradare!
Să ne mobilizăm cu toţii,
Să spunem clar şi răspicat. 
Avem nevoie de-un alt Ghimpu,
Dar nu de Ghimpu & Filat.
Rog să fiu bine-nţeles,
Eu nu instig la răzbunare,
Eu vreau doar bine să gîndiţi,
CÎnd vor veni alegeri iară.
Şi să aveţi o mare grijă,
Să nu alegeţi iar pe cei,
Care ca să-şi atingă scopul,
Sînt gata să ne facă gay.
În fugă o să treacă anul
Şi-o să vedeţi cît de uşor,
O să-şi încalce ei cuvîntul,
De parcă nu ar fi al lor.
Ţin să mai amintesc o dată,
Acestor guvernanţi posaci,
Că nici o ţară nu prosperă
Unde sînt cetăţeni săraci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu